Kariéra
Volné pracovní pozice
Jsme luxusní obchod s hodinkami a šperky a hledáme do týmu nového kolegu/kolegyni. Obchod máme v centru Brna, otevřeno ve všední dny + sobota do 13hod. Prodáváme to nejlepší ze švýcarských značek hodinek a italských šperků.
ASISTENT/KA PRODEJE:
– zkušenosti s prodejem v maloobchodě
– minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
– angličtina
– znalost práce s PC (zpracování nabídky, vystavení faktury)
– znalost ekonomického sw Pohoda výhodou
– i na částečný úvazek
Hledáme pečlivou kolegyni/kolegu, který má smysl pro pořádek a dokáže komunikovat se zákazníky nejen o technických parametrech zboží. Dbáme na to, aby jak prodejna, tak i zaměstnanci perfektně rozuměli našim produktům. Proto se účastní školení, které jsou z poloviny v angličtině. Jednou ročně se školení odehrává v zahraničí. Důležité je pro nás souhra v týmu, proto musí nový člen zapadnout mezi stávající kolegy, být nápomocný s pozitivní energií. S dodavateli komunikujeme především emailem, proto je nutné zvládat obsluhu počítače, i v angličtině. Z administrativních dovedností požadujeme práci s pokladním a skladovým systémem, vyřizování eshopových objednávek, fakturace, naceňování a kontrola zboží. Nabízíme plný nebo i zkrácený úvazek, ale chceme dlouhodobý vztah. Ke mzdě vyplácíme prémie z prodeje, dále zaměstnanecké benefity a slevy na naše zboží. (aktualizováno 27. 3. 2024)
V případě zájmu, zašlete svůj životopis na: dalibor@hanak-brno.cz
ZÁSTUPCE VEDOUCÍHO PRODEJNY:
– zkušenosti s prodejem v maloobchodě
– chuť řídit malý kolektiv (4 osoby)
– minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
– angličtina i v písemné formě
– znalost práce s PC (zpracování nabídky, vystavení faktury, Excel)
– znalost základních účetních operací
– znalost ekonomického sw Pohoda výhodou
Hledáme pečlivého kolegu/kolegyni, který má smysl pro pořádek, dokáže organizovat chod prodejny. Mimo to dokáže komunikovat se zákazníky nejen o technických parametrech zboží. Dbáme na to, aby jak prodejna, tak i zaměstnanci perfektně rozuměli našim produktům. Proto se účastní školení, které jsou z poloviny v angličtině. Jednou ročně se školení odehrává v zahraničí. Důležité je pro nás souhra v týmu, proto musí nový člen vycházet se stávajícími kolegy, být nápomocný s pozitivní energií. S dodavateli komunikujeme především emailem, proto je nutné zvládat obsluhu počítače, i v angličtině. Z administrativních dovedností požadujeme práci s pokladním a skladovým systémem, vyřizování eshopových objednávek, fakturace, naceňování a kontrola zboží. Nabízíme plný úvazek, chceme dlouhodobý vztah. Ke mzdě vyplácíme prémie z prodeje, dále zaměstnanecké benefity a slevy na naše zboží. (aktualizováno 27. 3. 2024)
V případě zájmu, zašlete svůj životopis na: dalibor@hanak-brno.cz
ASISTENT/KA HODINÁŘSKÉHO SERVISU:
Servis zprostředkovává opravy hodinek pro celou ČR. 10-ti členný tým servisu hledá kolegyni/kolegu na pozici asistent/ka servisu.
Pracovní náplň:
- reakce na telefonické a mailové požadavky zákazníků
- zpracování cenových kalkulací hodinářských oprav a komunikace se zákazníky
- podpora při vyřizování reklamací a stížností zákazníků
- zpracovávání objednávek náhradních dílů
- komunikace s výrobcem náhradních dílů (Švýcarsko)
- vedení skladové evidence náhradních dílů
Požadované znalosti a dovednosti:
- SŠ nebo odborné vyučení s maturitou (technické obory výhodou)
- dobrá znalost práce na PC
- dobrá znalost angličtiny (slovem i písmem), znalost němčiny vítána
- schopnost pracovat samostatně i v týmu a zvládnout náročné situace
- dobré komunikační a organizační schopnosti
- jisté a příjemné vystupování po telefonu
- věcná a systematická mailová komunikace
Nabízíme možnost si napracovat hodiny, stravenky/příspěvek na stravování, sleva na firemní výrobky/služby. Budete pracovat s luxusním zbožím, aktivně využijete cizí jazyky.
(aktualizováno 18. 4. 2024)
V případě zájmu, zašlete svůj životopis na: jiri@hanak-brno.cz